Пн-Нд з 10:00 до 20:00

Повернення та обмін та гарантія

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Процедура повернення товару Належної якості*:

  1. зателефонуйте на номер +38 093 365 45 45 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. надішліть нам товар перевізником;
  3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
  4. після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3-5 робочих днів.

Процедура повернення товару Неналежної якості**:

  1. зателефонуйте на номер +38 093 365 45 45 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. надішліть нам товар перевізником;
  3. повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  4. після отримання товару протягом 3-5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар за домовленністю.

*Товар належної якості це:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову Пошту за адресою: ТК "Нова Пошта", м. Одеса, відділення #33. Отримувач: Андронакі Микита Анатолійович, +38 (093) 365 45 45.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.

Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, гарантійний талон або чек на придбання товару. 

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів при його отриманні.
 

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.